.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش بینی حضور 60 اصلاح طلب در مجلس

رئیس ستاد انتخابات اصلاح طلبان در نشست خبری امروزبا بیان اینکه این ستاد برای ریاست مجلس هنوز تصمیمی نگرفته ، اعلام کرد: باید کمی منتظر بمانیم.

در نشست خبری ستاد انتخابات اصلاح طلبان که عصر امروز با حضور حسین مرعشی رئیس ستاد انتخابات اصلاح طلبان ، هدایت آقایی سخنگو و جهانبخش خانجانی معاون تبلیغات و کمیته اطلاع رسانی این ستاد برگزار شد، مرعشی مرحله دوم انتخابات مجلس هشتم را ادامه مرحله اول خواند و گفت: این مرحله از انتخابات به لحاظ اهداف و راهبردها برای ما تفاوتی با دور اول ندارد.

وی افزود: گلایه ها و انتقادات ما از روند برخورد هیئت هایی اجرایی و نظارت شناخته شده است اما آنچه که امروز برای ما اهمیت دارد برگزاری مرحله دوم انتخابات و آمادگی فضای جامعه برای حضور در انتخابات است.

مرعشی ادامه داد: مجلس هشتم باید بتواند باری را از دوش کشور بردارد و ما تلاش می کنیم تا فراکسیون اقلیت نیرومندی را در مجلس هشتم داشته باشیم تا بیانگر دردها و آلام مردم باشند.وی خاطرنشان کرد: ما به هوشمندی و سرعت عمل مردم در انتخابات نیازمندیم و نتیجه انتخابات هر چه باشد مسیر نقد سیاست های حاکم و موجود را پیگیری خواهیم کرد و به اصلاح امور کشور کمک می کنیم.

مرعشی در توضیح حذف عنوان یاران خاتمی از لوگوی ستاد انتخابات اصلاح طلبان گفت : تنها تفاوت اصلی روند کار ما در مرحله دوم انتخابات با مرحله اول این است که این بار اعتماد ملی هم از ده نفر باقیمانده اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه تهران مانند ما حمایت خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات اصلاح طلبان درپاسخ به سئوالی درباره نظر ستاد نسبت به تغییر وزیر کشور، اظهار داشت: رئیس جمهور اختیارات لازم برای برکناری وزرا را دارد ولی ما تصور می کنیم این اختیارات مسئولیت هایی را برای وی ایجاد می کند و به همین دلیل رئیس جمهور باید به مقام معظم رهبری، مردم و مجلس پاسخگو باشد اما تاکنون وی هیچ توضیحی درباره تغییر وزرا نداده است.

خبرنگاری نظر ستاد انتخابات اصلاح طلبان درباره ریاست لاریجانی و یا حداد عادل برمجلس هشتم پرسید که مرعشی پاسخ داد بهتر این است که رئیس مجلس تغییر کند چون حداد عادل نشان داد که نمی تواند از شأن مجلس به خوبی محافظت کند.باید منتظر نتایج مرحله دوم انتخابات مجلس هشتم باشیم.

مرعشی درباره اوضاع عملکرد اصلاح طلبان و اصولگرایان در مجلس هشتم در برابر اختیارات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: احتمال دارد اصلاح طلبان برای حفظ مصالح ملی در مجلس آینده مجبور شوند موضع خود را نسبت به دولت کمی ملایم تر کنند. زیرا شاید اصولگرایان مجلس مخالف برخی سیاست های دولت باشند.

درادامه این نشست خبری هدایت آقایی سخنگوی ستاد انتخابات اصلاح طلبان پیش بینی کرد که در مجلس هشتم اصلاح طلبان بیش از 60 نماینده خواهند داشت.

مرعشی در ادامه درباره ریاست مجلس گفت: ستاد انتخابات اصلاح طلبان برای ریاست مجلس هنوز تصمیمی نگرفته و باید کمی منتظر بمانیم.

آقایی سخنگوی ستاد انتخابات اصلاح طلبان در بخش دیگری از این نشست خبری اظهار امیدواری کرد مسئولان اجرایی در مرحله دوم انتخابات برای 130 نفر از ناظران این ستاد کارت نظارت صادر کنند.

وی درباره برخی محدودیت های جدید از سوی فرمانداری گفت: فرمانداری تهران امروز به ما اعلام کرده است در شعار "مقابله با تحجر و دفاع از اندیشه های امام" و شعار "احیای منزلت و کرامت ایرانیان در عرصه بین الملل" باید کلمات تحجر و احیا برداشته شود. در حالی که شعارهای ما کاملا شفاف و روشن است امیدواریم این مسئله تنها یک اشتباه کارشناسانه باشد.

مرعشی همچنین درباره اوضاع نابسامان اقتصادی کشور خواستار بهره گیری رئیس جمهور از کارشناسان اقتصادی اصولگرا برای تنظیم امور اقتصاد کشور شد و گفت: بنده حاضرم در مناظره مشترک تلویزیونی با احمدی نژاد باره مسائل اقتصادی شرکت کنم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.